Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Adja le panaszát a megyeszékhelyeken

nyomtatás
Adja le panaszát a megyeszékhelyeken!

Már a Kormányablakokban is benyújthatja pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszát

2016. október 15-től bármelyik kormányablakban lehetőség nyílik pénzügyi fogyasztóvédelmi panasz, közérdekű bejelentés, vagy a Pénzügyi Békéltető Testület eljárására irányuló kérelem leadására.

Az Önhöz legközelebb eső kormányablakot megtalálja ezen a linken.

Mit jelent ez pontosan?

Amennyiben pénzügyi panasza van, a Kormányablakokon keresztül is elküldheti kérelmét az MNB felé. A Kormányablakokban segítik a kitöltést, így csökken a hiánypótlás lehetősége, ezáltal felgyorsulhat a panaszkezelés.

Mit vigyen magával?

Letölthető formanyomtatványaink között megtalál minden szükséges dokumentumot. Nincs más dolga, mint kinyomtatni és kitölteni. A dokumentumokat minden esetben írja alá. Ha további segítségre lenne szüksége, forduljon a Kormányablakokhoz!

Mi történik az Ön pénzügyi fogyasztóvédelmi kérelemével?

Az alábbi ábrán végigkövetheti a Kormányablakokban leadott pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszának útját a probléma felmerülésétől az illetékes hatóság visszajelzéséig.