Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

nyomtatás
Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

Pénzügyi panasza van?

Elsőként pénzügyi szolgáltatóját kell felkeresnie, és jeleznie felé problémáját! Az ehhez szükséges formanyomtatványt ide kattintva találja.

Ne feledje!

A leadott dokumentumokból 1 másolati példányt mindig őrizzen meg!

Pénzügyi panasza van, és már jelezte szolgáltatójának?

Az alábbi ábra segít Önnek eligazodni a további teendőket illetően. Az egyes lépésekre kattintva megtalálja a panasz leadásával kapcsolatos részletes információkat is.

Ne feledje!

A Központi Hitelinformációs Rendszerrel (KHR-rel) kapcsolatos panaszát az alábbiaktól eltérő módon kell jeleznie. A KHR-re vonatkozó legfontosabb információkért kattintson ide!