Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN

Kormányablakok

nyomtatás

Már a Kormányablakokban is benyújthatja pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszát

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) valamint a Közigazgatási- és Igazságügyi Minisztérium (KIM) keret-megállapodása alapján 2014. április 15-től már Budapesten és az ország összes vidéki megyeszékhelyén is lehetőség nyílik a pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszok személyes benyújtására.

Mit jelent ez pontosan?

Amennyiben panasza van, a Kormányablakokon keresztül is elküldheti kérelmét az MNB felé. A Kormányablakokban segítik a kitöltést, így csökken a hiánypótlás lehetősége, ezáltal felgyorsulhat a panaszkezelés.

Melyik Kormányablakhoz fordulhat?

A lenti Kapcsolódó anyagok között megtalálja az együttműködésben résztvevő Kormányhivatalok címét. A felsoroltak közül bármelyik Kormányablakhoz fordulhat, keresse meg az Önhöz legközelebb esőt!

Mit vigyen magával?

Letölthető formanyomtatványaink között megtalál minden szükséges dokumentumot. Nincs más dolga, mint kinyomtatni és kitölteni. A dokumentumokat minden esetben írja alá, és feladhatja akár a postán. Ha további segítségre lenne szüksége, forduljon a Kormányablakokhoz!

Mi történik az Ön pénzügyi fogyasztóvédelmi kérelemével?

Az alábbi ábrán végigkövetheti a Kormányablakokban leadott pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszának útját a probléma felmerülésétől az illetékes hatóság visszajelzéséig.

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem