Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Keressen fel minket Budapesten

nyomtatás
Keressen fel minket Budapesten!

Ügyfélszolgálatunk címe

1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)

Személyes ügyfélfogadás

Hétfő 8:00 - 18:00
Kedd 8:00 - 17:00
Szerda 10:00 - 17:00
Csütörtök 8:00 - 17:00
Péntek 8:00 - 15:00


Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét arra, hogy az MNB Ügyfélszolgálata munkanapokon 15:30 után csak a felügyeleti ügyfelek panaszairól felvett jegyzőkönyveket, valamit az ügyfélbeadványokat veheti át. Az egyéb hivatalos küldemények (pl.: adatszolgáltatások, vizsgálatra bekért anyagok, stb.) átvételére 15:30 után sajnos nem áll módunkban.

Videó-tolmács szolgáltatás

A siketek és nagyothallók esélyegyenlőségének biztosítása érdekében az MNB videó-tolmács szolgáltatást működtet személyes ügyfélszolgálatán, amelynek részleteiről külön cikkben olvashat.

Ügyfélszolgálati időpontfoglalás

Amennyiben időpontot szeretne foglalni a személyes ügyfélszolgálatra, IDE KATTINTVA megteheti.

Megközelíthetőség

Az ügyfélszolgálat megközelíthető a 2-es metró déli pályaudvari végállomásától, vagy az 56-os, 56/A, 59-es, 61-es villamosok, illetve a 139-es busz vonalán. Parkolási lehetőség az épület közelében lévő parkolóházban, illetve az utcán, közterületen található.

Az MNB biztosítja ügyfélszolgálatának akadálymentes megközelíthetőségét.

Az MNB Ügyfélszolgálatának feladata, hogy tájékoztatással szolgáljon a Felügyeletet megkeresők részére olyan kérdésekben, amelyek saját, valamint a magyarországi pénzügyi szervezetek szolgáltatásaira és működésére vonatkoznak. Az Ügyfélszolgálat fogadja a fogyasztók bejelentéseit és válaszol az ügyfelek kérdéseire, azonban nem ad pénzügyi vagy befektetési tanácsot és nem szolgál olyan információval, amellyel kapcsolatban titoktartási kötelezettség terheli.