Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Mobil netbank

nyomtatás
Mobil netbank

A mobil netbank lehetővé teszi pénzügyeink folyamatos, gyors és kényelmes nyomon követését interneten keresztül, mobiltelefonra optimalizált rendszer segítségével.

Ma már egyre több intézmény rendelkezik internetbank mellett mobil netbank (mobilbank) szolgáltatással, amely a következőképpen érhető el:

  • a szolgáltatást nyújtó alkalmazás mobilra telepítésével és /vagy
  • a telefon beépített böngészője segítségével.

Az alábbiakban a mobil netbanki szolgáltatás általános, legjellemzőbb tulajdonságai kerülnek bemutatásra, azonban a szolgáltatás intézményenként változó lehet. Érdeklődjön számlavezető intézményénél a szolgáltatás pontos és részletes feltételeiről, díjairól, kondícióiról és a szükséges technikai feltételekről, követelményekről!

Milyen banki szolgáltatások érhetők el mobil netbankon keresztül?

Mobil netbankon könnyen és gyorsan elérhetőek a legszükségesebb banki funkciók, melyek jellemzően:

  • számlainformációk, számlaegyenleg, számlatörténet lekérdezése;
  • eseti forint átutalások;
  • felhatalmazás csoportos megbízások kezelésére;
  • állandó átutalások beállítása;
  • betétlekötés és visszavezetés;
  • bankkártyák kezelése (aktiválás, letiltás, bankkártyaforgalom lekérdezése, limitek módosítása);
  • sms szolgáltatás beállítása, módosítása, törlése;
  • hitel nformációk lekérdezése.

Hogyan igényelhető a pénzügyi intézménynél a mobil netbank szolgáltatás?

Az intézmények által biztosított mobil netbank szolgáltatást jellemzően csak internetes szolgáltatással már rendelkező ügyfelek vehetik igénybe. A szolgáltatás igényléséhez sok esetben szükséges külön szerződés megkötése. A szolgáltatás az egyszerű aktiválást követően vagy az alkalmazás letöltése után azonnal használható. Az igénylés kezdeményezhető a pénzügyi intézmény döntésétől függően az internetbanki vagy a telebanki rendszeren keresztül, illetve a bankfiókban személyesen.

Milyen technikai feltételei vannak a pénzügyek mobil netbankon keresztüli intézésének?

A pénzügyek mobil netbankon keresztüli intézéséhez az alábbi technikai háttér jellemzően szükséges:

  • mobilinternetezésre alkalmas okostelefon/PDA/táblagép;
  • az intézmény által támogatott mobil operációs rendszerek;
  • internetelérés a szolgáltatás használatához;
  • XHTML és CSS szabványokat támogató böngészőprogram.

A mobil netbankba való bejelentkezéséhez rendszerint nem szükséges külön jelszó, a felületre a netbankban használt jelszóval lehet belépni.

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem