Keressen fel minket Budapesten
nyomtatásÜgyfélszolgálatunk címe
Ügyfélszolgálati időpontfoglalás
Megközelíthetőség
Az Ügyfélszolgálat megközelíthető a 2-es metróval, a 4-es, 6-os, 17-es, 56-os, 56/A-s, 59-es, 59A-s és 59B-s, valamint a 61-es villamosokkal, illetve az alábbi buszjáratokkal: 5, 16, 16A, 21, 21A, 22, 22A, 39, 56, 91, 102, 116, 128, 129, 139, 140, 140A, 149, 155, 156 és 222. Parkolási lehetőség - térítés ellenében - az épület közelében az utcán, közterületen található.
Az ügyfélszolgálat feladata
Az MNB ügyfélszolgálatának feladata, hogy tájékoztatással szolgáljon az MNB-t megkeresők részére olyan kérdésekben, amelyek saját, valamint a magyarországi pénzügyi szervezetek szolgáltatásaira és működésére vonatkoznak. Az Ügyfélszolgálat fogadja a fogyasztók bejelentéseit és válaszol az ügyfelek kérdéseire, azonban nem ad pénzügyi vagy befektetési tanácsot és nem szolgál olyan információval, amellyel kapcsolatban titoktartási kötelezettség terheli.
Utolsó frissítés: 2022. március 24.