Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Keressen fel minket Budapesten

nyomtatás

Keressen fel minket Budapesten!


Ügyfélfogadási rend az év végi munkaszüneti napok körül 

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy Ügyfélszolgálatunk ügyfélfogadási rendje az év végi munkaszüneti napok körül a következők szerint módosul:

2024. december 7. (szombat): 08:00-13:00 óra;
2024. december 14. (szombat): 08:00-13:00 óra;
2024. december 23. (hétfő): 08:00-14:00 óra;
2024. december 24. (kedd) - december 27. (péntek): zárva;
2024. december 31. (kedd): 08:00-12:00 óra.

A további munkanapokon az Ügyfélszolgálat a megszokott nyitvatartási időben fogadja az Ügyfeleket.

Ügyfélszolgálatunk címe

1122 Budapest, Krisztina körút 6.

Az Ügyfélszolgálatot az alábbi  ügyfélfogadási rend szerint kereshetik fel.

Hétfő: 8:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 17:00
Szerda: 10:00 - 17:00
Csütörtök: 8:00 - 17:00
Péntek: 8:00 - 14:00

Videó-tolmács szolgáltatás

A siketek és nagyothallók esélyegyenlőségének biztosítása érdekében az MNB videó-tolmács szolgáltatást működtet személyes ügyfélszolgálatán, amelynek részleteiről külön cikkben olvashat.

Ügyfélszolgálati időpontfoglalás

A várakozás elkerülése érdekében foglaljon időpontot otthonról online! Az időpontfoglaló itt érhető el.

Megközelíthetőség

Az Ügyfélszolgálat megközelíthető a 2-es metróval, a 4-es, 6-os, 17-es, 56-os, 56/A-s, 59-es, 59A-s és 59B-s, valamint a 61-es villamosokkal, illetve az alábbi buszjáratokkal: 5, 16, 16A, 21, 21A, 22, 22A, 39, 56, 91, 102, 116, 128, 129, 139, 140, 140A, 149, 155, 156 és 222. Parkolási lehetőség - térítés ellenében - az épület közelében az utcán, közterületen található.

Az MNB biztosítja ügyfélszolgálatának akadálymentes megközelíthetőségét.

Az ügyfélszolgálat feladata

Az MNB ügyfélszolgálatának feladata, hogy tájékoztatással szolgáljon az MNB-t megkeresők részére olyan kérdésekben, amelyek saját, valamint a magyarországi pénzügyi szervezetek szolgáltatásaira és működésére vonatkoznak. Az Ügyfélszolgálat fogadja a fogyasztók bejelentéseit és válaszol az ügyfelek kérdéseire, azonban nem ad pénzügyi vagy befektetési tanácsot és nem szolgál olyan információval, amellyel kapcsolatban titoktartási kötelezettség terheli.

Utolsó frissítés: 2024. június 6.

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem