Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Fontos információk

nyomtatás
Nem jelzálog alapú fogyasztói deviza- és deviza alapú hitelek forintosítása

Kérnem kell a forintra átváltást?

A forintosítást nem kell kérnie.

Ha nem él írásbeli ellenvetéssel vagy a díjmentes felmondás lehetőségével, az ajánlat kézbesítését követően úgy kell tekinteni, hogy Ön a megküldött szerződésmódosítási ajánlatot teljes körűen elfogadta. Ebben az esetben a szerződés a tájékoztató levél kézhezvételétől számított 31. napon automatikusan módosul!

Később is kérhetem a kedvezményes feltételekkel a forintra váltást?

Ha most nem fogadja el a pénzügyi szolgáltatója forintosításra vonatkozó szerződésmódosítási ajánlatát, később már nem lesz lehetősége ezekkel a kedvezményes feltételekkel élni.

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem