Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Hova fordulhatok panasszal a forintosítással kapcsolatban?

nyomtatás
Nem jelzálog alapú fogyasztói deviza- és deviza alapú hitelek forintosítása

Hova fordulhatok panasszal a forintosítással kapcsolatban?

Az alábbi esetekben élhet panasszal:

  • ha nem kapta meg határidőben a tájékoztató levelet,

  • ha nem ért egyet a forintra váltás számításával, vitatja a kamat számítását vagy az új törlesztőrészleteket tartalmazó táblázat adatainak megfelelőségét.

A forintosítással kapcsolatban írásban, kizárólag a pénzügyi intézményénél tehet panaszt, amit a beérkezést követő 60 napon belül meg kell az intézménynek válaszolnia.

Amennyiben nem szeretné a forintosítást, a panasztétel nem jelenti az elutasítást. A forintosítás visszautasítására a tájékoztató levél kézhezvételétől számított 30 napja van.

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem