Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Mikor és hogyan tudom felmondani a szerződésem?

nyomtatás
Nem jelzálog alapú fogyasztói deviza- és deviza alapú hitelek forintosítása

Mikor és hogyan tudom felmondani a szerződésem?

Ha nem kíván élni a forintosítással, lehetősége van a hitelszerződése felmondására, amelyet írásban - a forintosításról szóló ajánlat kézhezvételétől számított 30 napon belül - díj-, költség- és jutalékmentesen tehet meg. Fontos azonban kiemelni, hogy ebben az esetben még az eredeti szerződésben meghatározott feltételek szerint fennálló tartozását kell egy összegben megfizetnie. Ezt legkésőbb a szerződés szerinti felmondási idő végéig, ilyen kikötés hiányában 30 napon belül köteles teljesíteni.

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem